Komunikacja interpersonalna

Jeżeli chcesz rozumieć i być rozumianym...

Komunikacja w firmie szkolenia

Fundamentem kierowania grupą jest zdolność efektywnego gromadzenia i przepływu informacji. Skuteczność w zakresie kierowania grupą jest w decydującej części podporządkowana temu, czy potrafimy się komunikować z innymi osobami. Intencją tego szkolenia jest pozyskanie przez uczestnika narzędzi pozwalających na podwyższenie świadomości i umiejętności w zakresie udoskonalenia przekazywania informacji.

  • Podstawowe czynniki związane z komunikacją – w jakich warunkach osoby należące do grupy skutecznie komunikują się między sobą w pracy oraz w innych sytuacjach?
  • Prawa efektywnego porozumiewania (co gwarantuje, że będziesz dobrze zrozumianym?)
  • Metody przekazywania odpowiednio zbudowanych informacji zwrotnych
  • W jaki sposób ludzie się ze sobą komunikują?
  • Zagrożenia i pułapki. Z czego wynikają błędy? Jak je zidentyfikować i wyeliminować?
  • W jaki sposób można znaleźć drogę porozumienia tam, gdzie jej nie ma (ulepszenie jakości systemu porozumiewania)?
  • Waga procesów porozumiewania się w firmie
Polub nas na FB: