Efektowne prezentacje i spotkania handlowe
Jeżeli chcesz fachowo zaprezentować ofertę i zaciekawić klienta…
Jednym z najważniejszych obowiązków, z którymi przyjdzie się zmierzyć niemal wszystkim handlowcom, jest przeprowadzenie prezentacji produktów, które oferują. W czasie prezentacji, w dużej mierze, sukces jest uzależniony od tego, czy prowadzący negocjacje umie zareklamować własny produkt (a także, po części siebie), w jakim stopniu jest w stanie zaprezentować się jako człowiek rzetelny i wzbudzający zaufanie, a także, czy potrafi włączyć słuchaczy w prezentację i zainteresować ich tym, co ma do zaproponowania. W tym samym stopniu brak zaufania, czy też zanudzenie słuchaczy są kluczowym czynnikiem zrażającym przyszłych klientów do następnych kontaktów z konkretnym handlowcem czy doradcą.
- Fazy tworzenia fachowych prezentacji
- Podstawowe reguły przeprowadzania prezentacji
- Metody skupienia uwagi audytorium
- Sterowanie stopniem energii słuchaczy
- Metody „nękania” rozmówców przez telefon
- Jak dać sobie radę w kłopotliwych sytuacjach w czasie spotkania?