Efektywna obsługa klienta

Jeżeli chcesz, by klient był zadowolony…

Obsługa Klienta Szkolenia Poznań

Dobra obsługa klienta, oprócz jakości proponowanych produktów i usług, stanowi najważniejsze uwarunkowanie decydujące o satysfakcji klienta związanej z wizytą w konkretnym miejscu. W takim razie jeśli osoby obsługujące kontrahentów pragną, by ich relacje z klientem zyskały charakter długoterminowy i sami klienci z chęcią wracali, muszą w pierwszej kolejności zadbać o klasę oferowanych przez siebie usług, co zyska odzwierciedlenie w poziomie zadowolenia klientów. Doświadczenie wskazuje, że gdy ten proces nie przebiega poprawnie, zazwyczaj skutkuje to niechęcią klienta, bez potrzeby tworząc kłopotliwe sytuacje.

  • Wypracowanie (zajęcia praktyczne) reguł obsługi klienta
  • Kontakt - kluczowy wymóg skuteczności w procesie obsługi
  • Najważniejsze umiejętności z zakresu asertywności
  • Klasyfikacja klientów
  • Prezentowanie oferty i sposoby nakłaniania do wybrania jej
  • Kłopotliwe sytuacje oraz ich analiza
  • Ciężkie rozmowy – fundamentalne reguły postępowania w wypadku reklamacji i zastrzeżeń
  • Kończenie transakcji
  • Ćwiczenia – podniesienie jakości umiejętności rozpoczynania kontaktu oraz obsługi różnych typów klientów, dawanie sobie rady z kłopotliwymi sytuacjami
Polub nas na FB: