Konflikty w zespole. Rozwiązywanie problemów.

Jeżeli chcesz efektywnie rozwiązywać problemy…

Rozwiązywanie konfliktów w firmie

Nie można ustrzec się przed kłopotliwymi sytuacjami w grupie. Nieuchronnie, w każdej organizacji, dojdzie do konfliktu pomiędzy osobami współpracującymi w zespole. Czasem pojawienie się nieporozumienia staje się zapowiedzią rozpoczęcia istotnych zmian, które przyczynią się do rozwoju przedsiębiorstwa. Każdy konflikt daje możliwość rozwoju. Żeby tak było, efektywny menedżer potrzebuje zdolności rozpoznawania przyczyny sporu, a także wiadomości odnoszących się do możliwości jego rozwiązania.

  • Style reagowania w wypadku wystąpienia konfliktu
  • Skuteczne i nieskuteczne metody rozwiązywania sporów
  • Metody wspierające rozwiązywanie konfliktów
  • Techniki rozwiązywania konfliktów w obecności osób trzecich
  • Ćwiczenia kompetencji menedżerskich – część superwizyjna
Polub nas na FB: