Skuteczny telemarketing
Jeżeli chcesz zyskać nowych klientów przez telefon…
Z uwagi na to, że znaczna ilość kontaktów z klientami realizowana jest przez telefon, umiejętność przeprowadzania takich rozmów jest jedną z najważniejszych zdolności pracowników odpowiadających za kontakt z klientami. Kontakt telefoniczny znacznie odbiega od rozmowy w „cztery oczy”, ponieważ podczas jego trwania duża ilość informacji pozostaje nieujawniona. Należy więc odnaleźć metodę dotarcia do ukrytych informacji. Ponadto istotny jest również wizerunek firmy tworzony przez pracowników w czasie konwersacji i to, czy w mniemaniu klienta jest on ustabilizowany i trwały.
- Charakter rozmowy telefonicznej
- Najważniejsze zasady przeprowadzania rozmów telefonicznych „przychodzących”
- Rozplanowanie i organizacja kontaktów z klientami
- Podstawowe umiejętności niezbędne przy odbieraniu wiadomości
- Metody „nękania” rozmówców przez telefon
- Wypracowanie wzorców telefonicznego kontaktu z klientem