Skuteczny telemarketing

Jeżeli chcesz zyskać nowych klientów przez telefon…

Telemarketing szkolenia

Z uwagi na to, że znaczna ilość kontaktów z klientami realizowana jest przez telefon, umiejętność przeprowadzania takich rozmów jest jedną z najważniejszych zdolności pracowników odpowiadających za kontakt z klientami. Kontakt telefoniczny znacznie odbiega od rozmowy w „cztery oczy”, ponieważ podczas jego trwania duża ilość informacji pozostaje nieujawniona. Należy więc odnaleźć metodę dotarcia do ukrytych informacji. Ponadto istotny jest również wizerunek firmy tworzony przez pracowników w czasie konwersacji i to, czy w mniemaniu klienta jest on ustabilizowany i trwały.

  • Charakter rozmowy telefonicznej
  • Najważniejsze zasady przeprowadzania rozmów telefonicznych „przychodzących”
  • Rozplanowanie i organizacja kontaktów z klientami
  • Podstawowe umiejętności niezbędne przy odbieraniu wiadomości
  • Metody „nękania” rozmówców przez telefon
  • Wypracowanie wzorców telefonicznego kontaktu z klientem
Polub nas na FB: